Terugbetalingsbeleid

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te ruilen of te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

Let op: De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Sommige producten die je via onze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jouw opgegeven specificaties gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

PRODUCT RUILEN

Wilt je jouw product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@remonvandenkommer.nl. Wel draag je zelf de kosten voor retourzending van het product.

 

RETOURNEREN

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Rémon van den Kommer Fotografie geretourneerd worden.

 

ONLINE RETOURNEREN

Log in op ons retourportaal met het ordernummer en je postcode en laat ons weten wat je wilt retourneren en eventueel waarom. Je vind het ordernummer terug op de afleverbon en in de e-mail van de bestelbevestiging.

Een retourzending aanmelden

Zodra je je retour via het portaal hebt aangemeld, volg je de instructies voor het verzenden van je retourzending. We sturen je een e-mail zodra we je pakket retour hebben ontvangen. 

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten, mits het product in goede orde door ons ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg, en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.